بیانیه روابط عمومی مدرسه‌عالی و دانشگاه شهید مطهری در محکومیت هتک حرمت قرآن کریم در سوئد

۱۰ تیر ۱۴۰۲ | ۰۸:۲۰ اخبار
تعداد بازدید:۱۹۱

 

بسم‌الله الرحمن الرحیم

 

بیانیه روابط عمومی مدرسه‌عالی و دانشگاه شهید مطهری در محکومیت اهانت به مقدسات:

یُرِیدُونَ لِیُطْفِؤُوانُورَاللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْکَرِهَ الْکَافِرُونَ

(سوره مبارکه صف، آیه ۸)

 

قرآن، نشانه ابدی و راستین رسالت حقه رسول خاتم و سند جاوید رستگاری، مشعل فروزان هدایت بشر در تمام اعصار و دوران است؛ کتابی که بشر را فارغ از هر تفاوت و تمایزی به اندیشه‌ای روشن و شیوه زیست خردمندانه دعوت می‌کند تا نوع بشر را از محبس طواغیت و سلاطین جهل و تاریکی به دنیای روشنایی و آگاهی رهنمون سازد.

سال‌ها است که ابلیس و استکبار جهانی و پیروان شیطان بزرگ تلاش می‌کنند راه را بر تجلی حق ببندند و با اقدامات مختلف از گسترش اسلام در جهان جلوگیری نمایند

اقدام زبونانه دولت سوئد در صدور مجوز برای آتش زدن قرآن کریم در برابر یکی از مساجد استکهلم، نشان از عمق استیصال و کینه‌ورزی دولت‌های غربی در برابر آموزه‌های حیات‌بخش کلام الهی دارد. هتاکی به قرآن کریم در ایام برگزاری حج ابراهیمی و برپایی جشن عید قربان نه تنها اهانت به تمام مسلمانان جهان، بلکه نفرت پراکنی و توهین به همه پیروان ادیان آسمانی است.

مستکبرین جهانی بدانند که این‌گونه اقدامات موهن به هیچ روی، نمی‌تواند مسیر پرفروغ تمدن‌ نوین اسلامی را با وقفه و کندی مواجه سازد و این مهم به حول و قوه الهی، پرشتاب‌تر از گذشته و توأم با فروریختن هیمنه پوشالی تمدن فاسد مادی‌گرای غربی، در حال تحقق است.

آنچه روشن است اینکه؛ موج انزجار و نفرت از این اقدام شنیع و پلید عناصر افراطی و دین‌ستیز و پشتیبانان دغل‌باز آن؛ نه تنها از عظمت و پیشرفت اسلام و قرآن کم نخواهد کرد بلکه به گفته رهبر معظم انقلاب اسلامی، «آینده از آن اسلام است».

روابط عمومی مدرسه‌عالی و دانشگاه شهید مطهری، اهانت به قرآن را به محضر مبارک حضرت بقیه‌الله الاعظم که قرآن ناطق است، تسلیت عرض نموده و به عنوان یک مرکز علمی، اسلامی و فرهنگی، نفرت و انزجار خود را از این عمل شیطانی اعلام و آن را شدیداً محکوم می‌نماید و اقدام قاطعانه تمام نهادهای بین‌المللی در تقابل با این‌گونه رفتارهای مذبوحانه و جریحه‌دار کردن عواطف امت اسلام را خواستار است.

مدرسه‌عالی و دانشگاه شهید مطهری (ره)

کلید واژه ها: مدرسه‌عالی و دانشگاه شهید مطهری روابط عمومی